Scenariusze
Klasyczny scenariusz , dwie grupy zaczynają od bazy na dźwięk syreny i atak! Wygrywa drużyna, która wyeliminuje wszystkich uczestników grupy przeciwnej. Eliminacja odbywa się poprzez trafienie przeciwnika, lub jego marker. Istnieje możliwość ograniczenia czasowego, w tym przypadku wygrywa drużyna, która wyeliminuje więcej graczy drużyny przeciwnej.
Preferowane miejsce gry: HALA/ TEREN OTWARTY
Scenariusz opierający się na zdobyciu flagi umieszczonej w punkcie X na środku pola. Flagę trzeba zdobyć, donieść do własnej bazy ( opcja rozbudowana zakłada 5 minutową obronę flagi ). Osoba, która zdobywa flagę i transportuje ją do bazy a zostaje trafiona kładzie flagę na ziemię w miejscu w którym znajduje się podczas trafienia i opuszcza pole gry. Gdy drużyna, odbija flagę znajdująca się w bazie przeciwników, wygrywa rozgrywkę. Gramy również specjalną wersję tej gry na wieczory kawalerskie pod tytułem : Zdobycia księżniczki :)
Preferowane miejsce gry: TEREN OTWARTY
Zasady jak w deatmatch, jednak każdy z uczestników ma w swoim magazynku jedynie 21 kul. Wyeliminować przeciwnika można również dotykając ręka jego munduru.
Preferowane miejsce gry: HALA/ TEREN OTWARTY
Dwóch zawodników staje do siebie plecami, następnie rusza na sygnał prowadzącego i po dziesięciu krokach odwraca się do siebie twarzami oddając do siebie strzał. Zwycięża ten, kto szybciej trafi przeciwnika. Prowadząc zawody w systemie pucharowym można wyłonić najlepszego strzelca w grupie. W każdym pojedynku gracz ma 5 kul.
Preferowane miejsce gry: HALA/ TEREN OTWARTY
Długi i ciekawy scenariusz. Każda z drużyn wyznacza w swojej ekipie medyka który zostaje specjalnie oznaczony ( różowy strój króliczka / kamizelka odblaskowa ). Zmieniają się zasady po dostaniu kulką, w momencie gdy zostajemy trafieni siadamy na polu trzymając jedna z rąk w górze – do osoby siedzącej – „rannej” nie można strzelać, zawodnik ten czeka na medyka. Medyk musi dotrzeć do rannego i dotknąć go, po czym ranny wraca do swojej bazy ( nadal nie można w niego strzelać ) i wraca do gry. Gramy do wyeliminowania wszystkich członków drużyny , by to się stało wpierw trzeba „upolować” medyka. Po trafieniu medyka osoby ranne schodzą z pola gry a gra toczy się dalej.
Preferowane miejsce gry: HALA/ TEREN OTWARTY
Podobnie jak przy medyku, w każdej drużynie jest jedna osoba oznaczona, jednakże w tym przypadku po trafieniu nie czekamy na medyka a wracamy do bazy. Osoba oznaczona – VIP ma tylko jedno życie gdy zostanie trafiona drużyna przegrywa
Preferowane miejsce gry: HALA/ TEREN OTWARTY
Najlepszy scenariusz na zakończenie wieczoru kawalerskiego. Gwiazda wieczoru – przyszły Pan Młody dostaje cały magazynek kulek i ma 4 minuty na schowanie się na polu gry, po tym czasie do gry wchodzi reszta uczestników ( każdy uczestnik ma tylko 7 kulek ) i rozpoczyna się POLOWANIE !!!